Rozwój umiejętności i uporządkowanie posiadanej wiedzy to główne cele szkoleń. Cechą charakterystyczną naszej oferty w tym zakresie jest różnorodność zagadnień oraz dbałość o zindywidualizowanie szkolenia w zależności od potrzeb klienta i wskazanych przez niego celów.
Współpracujemy z partnerami zagranicznymi wspólnie realizując międzynarodowe projekty szkoleń, wymieniając doświadczenia i dzieląc się wiedzą.
W proponowanych przez nas szkoleniach wykorzystuje się między innymi:
• techniki audio-video
• aranżacje scenek
• ćwiczenia indywidualne i grupowe
• interaktywny wykład
• testy i zadania pisemne
• studium przypadku.
Uczestnicy szkoleń wypełniają również krótkie ankiety, których celem jest monitorowanie stopnia przyswojenia przez nich wiedzy i umiejętności praktycznego wykorzystania jej na stanowisku pracy.
Tematyka naszych szkoleń pozwala na rozwój umiejętności menadżerskich i interpersonalnych, a także na wzbogacenie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu efektywnej sprzedaży, negocjacji, organizacji czasu pracy, komunikacji wewnętrznej, skutecznej rekrutacji, rozmów oceniająco-motywujących, zarządzania zespołem, profesjonalnej prezentacji, wystąpień publicznych.